mandag den 23. april 2012

Nessie no. 2



Det er vist på tide der kommer noget strik på den her kanal, tørklædet har været færdig længe og har været i brug, det er skønt både i farver og garn.
Har bare først fået taget billeder nu, og det er tiltrængt at få skrevet lidt af på garnlageret, og smukke strømpegarner, som jeg aldrig kan gå forbi i en forretning uden at købe dem, men jeg får aldrig strikket sokker mere, så de må blive til tørklæder, og Nessie er bare så dejligt stykke strik at sidde med, når man ikke skal tænke for meget.


Faktaboks:

Garn: 100 gr. Regia Design Line Kaffe Fasset i fv. 8854.
Design: Nessie af Julia Zahle, gratis på Ravelry.
Pinde: Addi Lace nr. 3.75.

Kan desværre ikke strikke i øjeblikket, mit håndled er helt umuligt, godt nok har det været slemt når jeg har overbelastet det, men nu er smerten næsten konstant, så heldigvis har jeg Ballet jeg kan sy sammen, og må finde nogle små syprojekter, uha, det er svært at lade være med at gribe ud efter strikketøjet, har bestilt en tid hos doktordamen, for det er jo ikke til at holde ud. Og var lige startet på Paneldebat, nu må jeg nøjes med at mærke på det lækre garn ind imellem...:o(
Og datteren er på studietur til Krakow, så jeg er helt alene hjemme og har tid til en masse jeg ikke kan... Ren elendighed, men håber det går hurtigt over.

9 kommentarer:

  1. Åh, hvor er det synd, det er frygteligt, når man ikke kan strikke. Skynd dig til lægen og rigtig god bedring.

    SvarSlet
  2. Åh, hvor er det synd, det er frygteligt, når man ikke kan strikke. Skynd dig til lægen og rigtig god bedring.

    SvarSlet
  3. Åh din stakkel, jeg føler med dig, forhåbentlig er det noget forbigående. Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  4. ØV-ØV!!!Det er da skrækkeligt. Det er nok al det skrueri i forbindelse med flytningen. Du må finde en dag, vi kan ses. selvom du ikke kan strikke, kan vi da få en strikkesnak.

    SvarSlet
  5. trøste krammer til dig og håber da doktordamen kan hjælpe dig

    Jeg har også strikket en del nessier uha de er dejlige

    god bedring til dig

    SvarSlet
  6. Av, god bedring med det håndled. Ikke sjovt at have ondt og slet ikke når det forhindrer én i at strikke!!!

    Håber du får hjælp ved lægen - og at du finder noget at hygge dig med sålænge du ikke kan strikke.

    SvarSlet
  7. Rigtig god bedring med håndledet. Sikken en smuk farve du har strikket i:-)

    SvarSlet
  8. Stakkels dig, ikke at kunne strikke - ønsker dig god bedring. Hvor er din Nessie fin, skøn farve:-)

    SvarSlet
  9. Ikke at kunne strikke er altså bare så træls.. Rigtig god bedring til dig.

    SvarSlet