søndag den 29. april 2012

Skønne potter


Skal altså lige dele disse smukke "patentstrikkede" urtepotteskjulere med jer, de er bare så flotte..:o)
Som sædvanlig er Joan bare så god til at finde på gaver, denne gang synes hun jeg havde garn nok, så måtte have noget andet i stedet for, og er bare så glad for dem, også de andre ting jeg fik.

Og jeg kan strikke igen, typisk, nu gør det ikke ondt mere, og jeg skal til lægen imorgen, sådan går det når der er så lang ventetid inden man kan få en tid, men vil da lige have det tjekket alligevel.
Så der er gang i Paneldebat, og utroligt gennemført opskrift denne gang, jeg kan forstå det hele første gang jeg læser det, og vendestrikken gør en flot udtagning på modellen, glæder mig til den er færdig, for mangler lige en sort trøje.

Solen skinner og det tegner til noget der ligner forår, skønt strikketøj, hvad mere kan man ønske sig!!!

5 kommentarer:

  1. Jeg har selv en kaffekop "strikket" i kabel og patentstrikning.
    Jeg synes det er både en sjov og smuk ide.

    SvarSlet
  2. Godt at det går bedre, så du nu kan strikke igen. Paneldebat ser god ud, den glæder jeg mig til at se.

    SvarSlet
  3. Potteskjulerne var riktig flotte:))

    SvarSlet
  4. Potteskjulerne var riktig flotte:))

    SvarSlet
  5. Tak for sidst Jette, det var rigtig hyggeligt.
    Og jo det var måske en ide med ærmer på Konfetti. Jeg har jo rigeligt garn. Tak for fiffet.

    SvarSlet