søndag den 9. september 2007

Colorado bjerge



Ja, nu blev MS3 jo færdig og jeg synes at der manglede noget fredags strikketøj og jeg havde jo byttet halvdelen af MS3 garnet med Lone til denne mørke koksgrå farve og det skulle bruges til noget, da det er så dejligt at strikke af.


Og mor her har jo fået visakort og ved hjælp af Trine fik jeg lavet en Paypal konto. Og nu står hele verdens dejlige netbutikker og venter på mig.


Kunne ikke stå for denne dejlige stola fra Melanie's mor, Georgina Bow har designet, Majestic Mountains Stole hedder den, og hun er inspireret af udsigten mod Colorado bjergene hvor hun bor, og flot ser det ud.


Og perler er der også masser af, fik bestilt en masse ved samme lejlighed og synes at de matcher godt til den grå farve.


Var jo til Strikkecafe i torsdags og hørte Hanne Falkenberg fortælle hvordan hun arbejder, og er meget imponeret af måden hun finder frem til de forskellige modeller, det var meget spændende at høre om og en masse modeller der kunne prøves. Har ikke købt noget, da jeg stadigvæk ikke kan bestemme mig til om det er noget jeg vil gå i. Men flotte er de...

5 kommentarer:

  1. Det tegner godt - og det er sjovt med mønstre, der skifter og ikke gentager sig selv i det uendelige. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat!

    SvarSlet
  2. jette, nu kan du handla över hela världen, så gör jag o har aldrig nå pengar över till annat, men roligt är det

    SvarSlet
  3. Det sjal kan jeg forstå du er faldet for..det er da bare så smukt;-)..det vil jeg glæde mig til at se hos dig;-))go dag;-)

    SvarSlet
  4. Nej hvor ærgerligt, at jeg ikke så dig i Badstuen, det kunne have været hyggeligt
    liselotte, stevns (og tørresø)

    SvarSlet
  5. Jette -der er en pris til dig, den står under mandag hos mig..... :)

    SvarSlet