lørdag den 17. marts 2007

Kogler



Lige kommet hjem fra Håndarbejdsmessen i Vissenbjerg, den er et besøg værd.


Alle de gode stande med smukke ting, man kan ikke få nok af at kigge og mærke på de flotte ting.


Der er garn i tonsvis og gode messetilbud, her er et af dem som skulle afprøves.


Garnet er sort, svært at se, selvom det er taget med solen på, det lækreste, blødeste jeg nogen sinde har ejet, kashmir og morbærsilke fra Kastanien , det skal blive til dette bløde halstørklæde, som på billedet er strikket op i shetlandsk uld, på p. 3 ½.


Opskriften er til begge garner, men kashmiren strikkes på p. 6, og så er hulmønsteret mere tydeligt, glæder mig til at starte på det, men det er ikke strik til om aftenen, har svært ved at se det sorte i lampelys.


Tænk sig, jeg bor ikke ret langt fra denne butik og har aldrig været der, meeeeeen det skal der laves om på, for hvor havde de mange dejlige ting også tasker og blomster.


Nu til det 14. felt i GAAA, som næsten er færdigt.

2 kommentarer:

  1. den halsduken kommer att bli jättefin, ja det är svårt att sticka i svart, kolla min blogg, jag har stickat bonsai tunic

    SvarSlet
  2. Enig, kastanien havde en meget spændende stand. Den butik skal jeg også have besøgt inden så længe for hun har nemlig Jamieson shetlandsgarn.

    Hun kommer iøvrigt og fortæller på Badstuen i Odense d 12 april.

    GAAA ser forrygende ud, glæder mig til at se det færdigt.-

    SvarSlet