fredag den 26. november 2010

Rappenskralder



Lidt småting imellem de store trøjer bliver det jo også til, sjove er de, og de står fint og pynter på min kommode.
Forskellen på størrelsen skyldes fyldet, kom lidt for meget i den sidste jeg lavede, men det gør ikke noget at de ikke er ens.
Og kittet fik jeg i fødselsdagsgave af Joan, bare lidt sent ude med at få dem færdige.

Faktaboks:

Garn: 25 gr. Shetland Spindrift i de farver der var i kittet.
Design: Rappenskralder af Tina Vejlø Andersen fra Kastaniestrik.
Pinde: Strømpepinde nr. 3.




Og se så lige hvad jeg har fået af en kollega, min egen julekalender med chokolade i, det har jeg vist aldrig haft før, og da slet ikke med garn uden på, er den ikke bare flot?
Det skyldes at jeg er på kursus nu og frem til jul, så kan jeg ikke være med i den vi plejer at deles om på arbejdet, så synes han lige at jeg skulle have en alligevel, ja alle de gode kollegaer, dem kommer jeg til at savne...:o((

Lige nu er Springform og Tankestreg (ravelrylink) på pindene, men julens forberedelser truer forude, det skal weekenden gå med, foruden to fødselsdage. Så rigtig god weekend til jer alle.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de rappe, hihihi. Sikke nogle flinke kollegaer du har :-)
    God weekend

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er de blevet fine - nu håber jeg ikke de rapper for meget :) Ja, nu er det jo julehyggetid, så vi må jo håbe nisserne også kan være der.

    SvarSlet
  3. Dette var tøffe små figurer:) Så artig med en egen kaldender.

    SvarSlet