torsdag den 29. november 2007

Secret of the Stole





Her er de sidste 8 g. fredagsstrikketøj så endelig blevet færdig. Det er blevet rigtig flot og har lavet midterrapporten dobbelt, for at få det så langt at man kan bruge det til både hue/halstørklæde i samme omgang. Det er lidt svært at gengive den rigtige farve og lysforholdene var heller ikke særlig gode. På en måde synes jeg det er lidt mere til hverdagsbrug end Mystery Stole 3 var, men jeg har også valgt en lidt tykkere garn.


Forbrug: 150 gr. New zealandsk lammeuld farve 123, købt hos Nanna. Pinde nr. 3.5 bambus.



Måler 244 x 39 cm.





Og tak for de søde kommentarer til benvarmerne, spørg lige om mor her ikke er stolt, hun har stort set kun haft dem af mens hun sov, i hele denne uge, det kan da kun betyde at arbejdet er gjort til UG+ . Må nok kæmpe med hende når de skal til vask.. :o))





Har tyvstartet på at lave en dørkrans og hængt den op selvom det ikke helt er december endnu, men det var for at hele weekenden ikke kun skulle handle om at lave dekorationer og pynte op, håber at få lidt strikketid tilovers, skulle jo også se om jeg ikke kunne nå at bikse et eller andet kageværk sammen, som skal med til juleafslutning på Strikkecafeen på torsdag..




Kransen er bunden af buksbom og cypres fra haven, tilsat lidt kastanier, mandler, kanel og limefrugtskiver - det lyder næsten som en bageopskrift - Men pynter gør den da....

4 kommentarer:

  1. ´Det er en vildt flot krans - og minder mig lidt om hvor bagud jeg er, hæ...

    Stolaen er bare guf for øjnene !

    Hilsner Vivian

    SvarSlet
  2. Meget flot krans. Jeg er enig i stolaen er meeeeget pænere end MS3.

    SvarSlet
  3. Wow en flot krans! Og sjalet er bare for lækkert

    SvarSlet
  4. Flot sjal (enig med strikkeforsker) og flot krans... må vist igang :)

    SvarSlet