søndag den 3. juni 2007

Med på bølgen


Som lovet et billede af mit bølgetæppe. Stribegeneratoren har bestemt hvordan det skal se ud.


Opskriften er denne og mit måler 124 cm i bredden og lige nu 39 cm i højden. Det virker lidt babyagtig i disse farver, men det kan jo bruges på terrassen, hvor det egentlig vil passe godt ind i den lidt gamle stil, som alt her er i det over 100 år gamle hus vi bor i.


Håber at energien rækker til at få det færdigt, lige nu er det sjovt at hækle på, men kender mig selv, at lige pludselig er der noget andet der så fanger interessen.


Lige nu er det også haven der får al opmærksomheden, for det ukrudt gror som om det blev betalt for det. Og overarbejde er næsten en daglig begivenhed lige pt.

3 kommentarer:

  1. Dejlige farver Jette!! og det kommer til at passe perfekt ind i den stil jeg tror du har, ud fra din beskrivelse :) smukt!!

    SvarSlet
  2. Flot det er det helt sikkert Jette.
    Faktisk lidt de samme farver som mine blot i en mildere nuance og det kan jeg godt li' :-))

    SvarSlet
  3. Det ser da mere end nydeligt ud, Jette. Absolut nogle blidere farver end dem, jeg har gang i lige nu med min 2'er:-))). Go' arbejdslyst.
    KH Gitte B

    SvarSlet