søndag den 11. december 2011

Hurtig gave


En hurtig strikket fødselsdagsgave til bonusdatteren, kom nemlig i tanke om at jeg købte dette garn på turen til Århus. Det er lækkert at strikke i, lidt til den kradse side, men da den ikke sidder helt tæt til halsen og hun er ikke så sart som datteren i huset er.

Faktaboks:

Garn: 200 gr. Andes i fv.8903.
Design: Øh, slået 27 m op og strikket perlestrik til der ikke var mere garn, samlet m op forneden og   strikket dem sammen med dem på pinden.
Pinde: Flex pinde nr. 7.




Var til juleafslutning i vores strikkecafe på Kulturmaskinen og var så heldig at vinde hele 2 gaver, det gjorde vi nu allesammen, for der var ikke mødt ret mange op, og Inge havde købt de fineste ting vi kunne vinde for overskuddet fra i år. Jeg vandt kit fra Kastanien med Filtede løbemasker i den skønneste petrol/blå/grønne farve og 2 ngl. af den tynde uld fra Geilsk også i en smuk petrol farve. Så må hjernen i blød for at finde på noget at bruge det til, men det kommer nok...:o)
Har lige fået bagt den først portion julesmåkager og regner med at få købt de sidste gaver i næste uge, så er jeg ved at være klar til jul. De strikkede gaver ligger også klar, de må vente med at komme på bloggen til efter jul, ikke fordi jeg tror de læser med, men man ved jo aldrig.

7 kommentarer:

  1. Det var da vist en strikkecafe der var værd at deltage i med de gevinster ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Sikke fine præmier, du vandt - det var vist ikke helt tosset, at I ikke var så mange? :-)

    Og så sjovt, at du opfatter Andes som "til den kradse side" - jeg synes det er blødt, blødt, blødt! Fin lille halsting :-)

    SvarSlet
  3. Flotte premier, og den halsen er nok god og varm.

    SvarSlet
  4. Den skal nok blive et hit. Super flot og enkel.
    Ja, det var vel nok fine præmier til den sidste strik-cafe(ØV).Jeg håber vi kan mødes til vore egen "Strik-in" :)

    SvarSlet
  5. Tillykke med præmierne; så var det ikke så skidt at mange af os desværre ikke kunne deltage den sidste gang. ;-)

    SvarSlet
  6. Flott hals. Andes er ett flott garn å strikke med.

    SvarSlet
  7. I hvor er pulsvarmerne altså fine - dem må jeg vist have fat i selv.

    SvarSlet