fredag den 10. december 2010

Nissetid



Ja, det er jo ikke til at komme udenom at det snart nærmer sig, og stressen breder sig med hensyn til gaveindkøb osv., men der bliver rådet bod på det imorgen, hvor jeg har et par timer i Rosengårdcenteret alene, mens datter skal se Harry Potter.
Nisserne kunne jeg ikke stå for, som så mange af Kastaniestriks små kits, kan ikke lade være med at købe dem, de er så små og overskuelige at lave, og disse er super enkle og hurtigt lavet, så nu pynter de fint sammmen med kalenderlyset.



Faktaboks:

Garn: 20 gr. Shetland Spindrift i de farver der var i kittet.
Design: Nisser af Tina Vejlø Andersen fra Kastaniestrik.
Pinde: Addi Turbo nr. 3.

Igen alene hjemme, manden er til julefrokost, så vil igen fare hen i sofaen og bestemme over fjernbetjeningen og strikketøjet, altså strikketøjet bestemmer han nu ikke over, han ser jo ikke engang hvad jeg laver, har lige bestilt garn til en trøje til ham, plus en del mere, måtte hellere få fyldt lageret lidt op igen, det er svundet godt ind her på det sidste, man skulle jo nødig løbe tør i juleferien, som jeg glæder mig helt vildt til.
God weekend til alle!!

7 kommentarer:

  1. Fede nisser. Sådan et kit har jeg lige sendt til min mor

    SvarSlet
  2. De er bare for søde dine nisser. Har kigget på dem flere gange, men har ikke købt kittet endnu.
    I morgen drager vi også til centret, så de fleste gaver kan komme i hus :o)

    God weekend.
    Kh Randi

    SvarSlet
  3. De er bare så søde, de nisser. Kittet ligger klar på bordet, så de kommer nok på pindene her i løbet af weekenden :-) Fik du lavet alle de nisser ud af et kit?

    SvarSlet
  4. Ja de er nemlig søde. Jeg har dem også :)
    Rigtig god jul Jette og jeg håber vi ses i det nye år.

    SvarSlet
  5. Skønne nisser, der spreder hygge spreder her i december.

    Jeg kan godt forstå du blev fristet til at købe dem ;)

    SvarSlet