fredag den 6. juni 2008

Slow Bee 3 + 4



Først lige nogle skønne billeder af blomsterne der bare står i fuld flor lige nu, rosen Claire er lige sprunget ud, og dufter dejligt, samtidig med at Rose de Rechts giver den en duft over hele haven lige nu. Nu mangler bare lige at lavendlerne kommer i blomst, uha, så er det bare rigtig sommerdufte man kan nyde hver dag.



Her er det Salvien der står rigtig flot lige nu, ja det er en dejlig tid den sommer.




Og til strikkeriet, Slow Bee er kommet et par clues længere, lige præcis 471 masker er der på pinden, det tager sin tid at komme igennem en pind. Men det skal nok blive godt tilsidst.

Og så har jeg jo forelsket mig i Fifi, tænk sig at jeg slet ikke har set den sidste sommer, hvor alle åbenbart har lavet den. Nå, men mønsteret er i hus og skal lige en tur til Odense i næste uge og finde noget garn til den. Men jeg må ikke starte på den før Snoning er helt færdig, mangler kun et ærme, så den står på turbostrikning resten af dagen. Og jeg havde også fundet garn og mønster klar til at starte på Blithe, men det må jo så forenes med Fifi, som jeg tænke tænke.... tror skal være med lange ærmer, måske 3/4 ærmer, har set den på Ravelry, hvor den så er til helårsbrug i stedet, det er nok mere mig som er så kuldeskær...

2 kommentarer:

  1. Smuuuukke roser - venter stadig på mine Roser de Rescht - de er lige på spring, men ikke udsprunget. Men alt går også lidt langsommere her - af en eller anden grund :-)
    Flot sjal - er selv faldet over Karen Noes feriebluse, som jeg pt. 'tænker lidt over'....:-))))Sådan á la: skal/skal ikke - har garnet, men mangler en opskrift, så jeg ved ikke liiiige, om det er så mange penge værd....

    KH Gitte B

    SvarSlet
  2. Åh ja det er bare sådan en skøn tid - rosen er smuk - har en dejlig farve, duften kan jeg jo desværre ikke få med her på bloggen - sjalet ser smukt ud, men er der ikke meget at holde styr på mønstermæssigt?, og så til snoning i sidste indlæg - den er bare god i den farve - den bliver spændende at se færdig

    SvarSlet