lørdag den 15. september 2007

Frutos del Bosque





Lyder navnet ikke bare lækkert......... Det er nemlig navnet på dette smukke garn jeg har købt sammen med Uru-garnet til Secret of Chrysopolis, hos Handpainted Yarn. Meeeen var så vild med farven at jeg glemte at se efter hvor tykt det egentlig var. Læste bare lige i farten at det var 3-ply, om ikke andet kunne det da bruges til strømper, men bagved stod der jo DK, som jo betyder noget tykkere garn. Vil tro at det kan strikkes på p. 4, men til hvad?????




Har 3 bundter á 288 yards, gad vide om det kunne bruges til noget Snowdrop, altså en eller anden ting uden ærmer, men er det bedre med noget der ikke er strikket i glatstrikning, for at farveovergangene bliver synsmæssigt bedre. Ja, jeg er modtagelig for gode ideer til dette garn...



Sender lige en buket duftende ærteblomster til jer, har nemlig været i haven her i formiddag og taget stiklinger af min pelargonier som har levet en kummerlig tilværelse her i sommer med alt den regn og rusk, og de ligner noget der er løgn. Men nu dufter hele huset af ærteblomsterne, det er helt bedøvende, så tror det kun bliver til strik resten af dagen...

5 kommentarer:

  1. Det er superflot dit håndfarvede garn...........og en god ide at bruge det til en vest eller lign nu vi går mod koldere tider.

    ærteblomster er så absolut mellem mine ynglingsblomster med deres flotte farver og fine duft!

    Hilsen Krista.

    SvarSlet
  2. Det er godt nok flot, dit garn, men ideer har jeg desværre ingen af. Måske en vestagtig ting som Krista osse skriver.

    SvarSlet
  3. SÅ flotte farver..... hvad med Miyake eller Slå om.

    SvarSlet
  4. Det ser lækkert ud dit garn. Snowdrop vil helt sikkert tage sig godt ud i det.

    SvarSlet
  5. Mums for en lækker farve garn;-))
    Glæder mig til at se hvad det kan blive til;-))
    Og de der ærte blomster de dufter bare så skønt..
    Håber du fik strikket og nydt hele søndagen;-)

    SvarSlet