søndag den 12. august 2007

MS3 Clue 6



Først vil jeg lige sige tak for alle kommentarerne til Clue 5, det er dejligt...


Jeg tog jo tidlig fri fredag for at komme hjem til det nye clue, og fik da også startet da det kom. Strikkede til øjnene ikke gad mere og fik det så færdig i går aftes. Det var samme mønster som clue 5, bare med flere og flere masker på pinden. Det er bare sååå hyggeligt at sidde med og dejligt blødt garn i forhold til det shetlandsuld jeg ellers har på pindene for tiden. Sprite nærmer sig slutningen, men det er nogle seje omgange med alt det rib og så på pind 3.


Tænker på hvordan i alverden jeg nogensinde skal få spændt det op når det engang bliver færdigt, kommer nok til at bruge hele gulvtæppet, med det der medfører at flytte møbler og få ondt i ryggen af at ligge og sætte nåle i. Hvad gør man ellers??


Vil pakke bilstrikketøjet og drage en tur til Åbenrå, manden skal scannes på sygehuset der kl. 14, hvis han skulle vente til der var tid i Odense, kunne det først blive i november måned, så det er da værd at køre efter og så kan vi jo også lige smutte en tur over grænsen og handle lidt...

13 kommentarer:

  1. hej jette, vad cluen ser spännande ut, förstår att det blir svårt att blocka den, sockarna är jättefina

    SvarSlet
  2. Hej Jette
    Jeg nyder også at sidde og strikke på mit MS3, det er et dejligt håndarbejde. Jeg er dog kun lige begyndt på clue 6, der er andet der har krævet min tid.
    Jeg har aldrig blokket så store ting før, men jeg overvejer at spænde mit ud på en madras, jeg håber det kan lade sig gøre.
    Hilsen Nina

    SvarSlet
  3. Det bliver rigtigt flot!

    Styroporplader (flamingo) på spisebordet hvis du vil skåne ryggen. De kan evt stilles op ad væggen/andet mens det udspændte tørrer. For at få det lige i kanten (og undgå helt så mange nåle) kan du træde fiskeline eller anden glat snor gennem alle hullerne.

    SvarSlet
  4. Hej Jette
    Hvor er det flot, dit sjal, spændende ser det ud. Jeg er lidt bagud, har ikke strikke så meget, men nydt solen. Spændt på om jeg kan finde ud af clue 5.
    Mvh Jette

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot... Mit er jeg aldrig kommet igang med.

    Ulla

    SvarSlet
  6. Wauwwwww siger jeg bare. Tænk at du kan holde styr på alt det der!!! Jeg elsker at følge med i fremgangen og er glad for at følge dine billeder. Jeg er helt sikker på, at det nok skal blive rigtig smukt.
    Kh Karen S

    SvarSlet
  7. Det ser spændende - og særdeles smukt - ud, Jette. Sjovt at følge med i, hvordan det udvikler sig.
    KH Gitte B

    SvarSlet
  8. Det er bare så smukt,jeg glæder mig til at se når det er færdig:-))

    SvarSlet
  9. Det er bare så flot, og jeg glæder mig også til at se det færdigt. Er det ikke "kun" 7 clue der er? Så må det jo snart være færdigt.

    SvarSlet
  10. Tusind tak for alle de søde kommentarer. Det er virkeligt et dejligt stykke strikketøj.
    Inge... Kan ikke huske hvor mange clue's der er, men det skulle jo være færdig d. 28.9 hvor det nye SOC starter...

    SvarSlet
  11. Hejsa Jette..
    Jeg er bestemt enig med de andre, dit sjal er og bliver smukt - og jeg er vild med den hvide farve til et så mønsteret strik..
    Og sikke smukke jaywalker du også lige har fået strikket..

    SvarSlet
  12. Tilslutter mig skaren af beundrende kommentarer til MS3 :-)

    Så lover jeg at være lidt mere "blog-aktiv" igen. Vil jo nødig efterlyses Jette ;-))

    SvarSlet
  13. Hej Jette
    Jeg er lidt spændt på, om du også har/ta'r en halv fridag idag.
    Mvh Jette

    SvarSlet