fredag den 3. august 2007

Birthe Larsen Broderi



Langt om længe fik jeg monteret denne nålepude som jeg købte da Lund+Lund var på besøg på Badstuen i Odense.


Valgte at lave en kant udenom, så puden blev lidt større. Den er lavet af noget sort velourstof fra lageret. Og jeg har jo snydt lidt, for det er min søster der har broderet stykket, det er hun meget bedre til end jeg og det tog hende vist kun en aftens tid at lave det. Nu står den og pynter på mit strikkebord og kan lige række ud efter en nål, i stedet for at lede nede i strikkekurven mellem alt mulig ragelse. Det er da nemt....


Nu da symaskinen var kommet frem i lyset, fik jeg gang i at sy en taske også, men mere om den når den er helt færdig. Nu skal jeg ind og hente clue 5 til MS3 og prøve den nye Addi Lace strikkepind til den, meget heldigt at posten lige kom med den i dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar