lørdag den 28. april 2007

Rygstykke



Er startet på Afrodite fra Karen Noe, nået et godt stykke op på ryggen, dejlig afslappende strik, med lidt afveksling i ret og vrang.


Har valgt at bruge bomuld/acryl blanding, for det første fordi det er lagervare og det er dejlig at have på til en sommerbluse. Det her er nok også mere mine farver, de her kedelige brune - beige, men de passer til det meste, og jeg får det brugt - hvad jeg ikke gør med de mere farverige jeg før har strikket.


Bliver alt for hurtigt revet med på alle de gode sider på nettet - synes bare farverne er såååå flotte og garner der selv laver striber, så som disse kreationer jeg har lavet bare fordi det så enormt flot ud, og når jeg så får dem på, og manden siger: Der er godt nok kommet kulør på i dag - kigger lidt i spejlet og må indrømme at det nok ikke liiiiiiige er mig.


Forude venter en hel uges ferie, forventer at nå en masse i haven - læs - flytte tonsvis af sten -ser nemlig en mulighed for en lille træterrasse lige der hvor de grimme knækfliser og strandsten ligger, meeeen stort arbejde at gøre klar til det.


Der skal jo også være tid til strik og alt det andet sjove.......

1 kommentar:

  1. hej jette, den blir jättefin o bra med inte så starka färger, jag stickar nu på en cardiga arwen, tråkig stickning

    SvarSlet