søndag den 25. marts 2007

Sommertid




Det er det værste de kan gøre - det at lave om på vores tid - der går flere uger inden jeg har vænnet mig til at skulle den time tidligere op. Når vækkeuret ringer kl. 5, så siger min krop at klokken altså kun er 4 og den vil ikke op. Kunne de da ikke bare lade os have normaltid hele året???


Nå, det var et lille pip - på strikkefronten er det ikke de store udsving der har været i løbet af ugen, drømmer om en masse ting jeg gerne vil lave og så ligger der bare en i kurven og griner af mig og siger strik strik strik.






Er nået til at tage ud på det første ærme på den japanske, der er godt nok meget rib......


Koglen har fået et par mønsterrapporter mere, den har jo kun strikketid i weekenden - pga. lysmangel om aftenen til det sorte garn..... Måske er det jo lidt lysere nu....####### om aftenen!!!!!!!


Meget af weekenden er gået med fødselsdag og at lave konfirmationssange, altså bare sætte det pænt op, teksten har en der har forstand på det lavet. Glæder mig til at det snart er påskeferie, det er dejlig med lidt sove længe daske dage, hvor man kan lave lige det man har lyst til.

1 kommentar:

  1. Der er jeg også nået til på min japaner. Men jeg kan ikke få opskrift og diagram til at passe i udtagningerne... Hvis du løser mysteriet, kan du så ikke lige give et vink om det er mig der bare ikke kan læse den.

    Ringede til Isagers butik i går, men der kunne jeg ikke få hjælp før om mandagen sagde hun :(

    Den er også smuk i den farve du har valgt - en helt igennem meget flot bluse synes jeg.
    Kh
    Githa

    SvarSlet